poniedziałek, 17 października 2011

Moje kosmetyki

**Pisałam w poprzedniej notce że ide na peeling,niestety w gabinecie była jakaś awaria i przełożyłam go na piątek.
Twarz: jeśli chodzi o makijaż to moje motto ,,im mniej tym lepiej",nie mam idealnej cery zmagam sie z trądzikiem ale nie znoszę efektu maski i nie chcem dopuścić do pogorszenia trądziku,jeśli chodzi o pielęgnacje mojej cery można o niej przeczytać w poprzedniej notce.

-podkład REVLON ColorStay(ok.70/80zł,akurat była promocja 2 w cenie1)do cery tłustej i mieszanej,poleciła mi go pani z perfumerii Douglas jedna buteleczka starczyła mi na rok,co świadczy o dużej wydajności


 -puder(ok70zł) idealnie stapia się z cerą, nie pozostawia smug ani tzw. maski skończy mi sie chyba dopiero za kilka lat



-korektor cover cream box(ok.18zł) idealnie zakrywa moje niedoskonałości


























Oczy:mam bardzo ciemne brwi i rzęsy dlatego baaardzo żadko je maluje same w sobie wyglądaja na pomalowane,ale pamiętam o tym by brwi zawsze były wyregulowane

-kredka do oczu Avon Blackest Black(dostałam w prezencie)
Avon Glimmersticks Eye Liner in Blackest Black


-tusz do rzęs the colossal volum express(ok.20zł)
best-products-year-0409-32-lg-1612399.jpg

Usta:głównie chodzi mi o ich nawilżenie dlatego przeważnie używam tylko wazeliny(ok2zł)


-pomadka używam jej tylko na jakieś większe wyjścia i jestem z niej bardzo zadowolona Color Trend,Kiss"n"go(ok20zł)
 
Avon, Avon, Color Trend, Kiss'n'go (Całuśna szminka do ust) 
 
 
I PAMIĘTAJCIE POSTAWCIE NA NATURALNOŚĆ!!!!
f231f5b67a2868a2b963bd0f3f72f63f.jpg

1 komentarz:

  1. Fajny blog ;-)
    Obserwuję i liczę na to samo !! ;**

    www.moda-kasia.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń