piątek, 28 października 2011

Szycie

Ostatnio w drogerii Rossmann natknełam się na mini maszynę do szycia(56zł),kocham projektować ubrania,a w sklepach ceny maszyn sa bardzo wygórowane dlatego niewiele się zastanawiają kupiłam ją w ciemno i jestem bardzo zadowolona z zakupu,udało mi się już uszyć kilka rzeczy które pokaże po naprawie mojego aparatu,gdyż zdjęcia robione moim tel.delikatnie mówiąc mnie nie zadowalają.Dodam że maszyna jest naprawdę bardzo malutka więc łatwo znaleźć dla niej miejsce,i jest możliwość zasilania jej przez baterie.Niepokoi mnie jedynie materiał z jakiego została wykonana-plastik mam nadzieje że szybko mi się nie połamie na cztery części.W zestawie sa również 2 nitki,igła oraz instrukcja obsługi.
Byłam ciekawa jak poradzi sobie z grubszymi materiałami i jestem zdumiona udało mi się uszyć bez jakiś większych problemów kurtkę dżinsową.

Mam nadzieję że przez długi czas będzie sie tak dobrze sprawdzać.! 

Mam nadzieję że w weekend uda mi się dodać zdjęcia moich projektów.

1 komentarz:

  1. O jaka fajna i słodka .<3333.Ta maszyna ja miałam kiedyś zamiar projektować bardzo ciekawe Hobby zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń