piątek, 21 października 2011

Włosy

Jestem naprawdę dumna ze swoich włosów są długie(OK.15cm brakuje mi do pasa)brązowe i lekko falowane zawsze mam kilka jaśniejszych refleksów które zostają mi po lecie,jednak zawsze pamiętam o maskach i odżywkach które staram sie robić regularnie.Włosy myje średnio co 3/4 dni bo nie należa do typu przetłuszczających się.

MASKI:
L’abiotica, Biovax Do ciemnych włosów-
Jest to polski odpowiednik słynnej maski WAX. O tyle lepszy, że nie zawiera w składzie podrażniającego SLSu. Dobrze odżywia włosy, trochę je wygładza i nabłyszcza. Wydaje mi się że przyśpiesza porost
.Włosy po użyciu tej maski (najlepiej trzymać ją co najmniej 30 minut w cieple) są miękkie, gładkie i błyszczące. Bardzo weze by maske nakładać od nasady włosów.





 Używam jej 1 w tyg.








Przed każdym myciem.



                         Oliwa z oliwek:
oil

Bardzo mi pomogła gdy moje włosy były w opłakanym stanie. Świetnie je nawilża i odbudowuje.W każdy piątek na noc robie sobie maske odbudowującą;2 łyżki oliwki z oliwek,2 łyzki nafty i sok z połówki cytryny rano myje włosy,przepis na ta maseczke dała mi moja mama używała jej jeszcze w młodości.


W każdy piątek.






SZAMPON:
Używałam bardzo wiele szamponów i tak naprawdę nie natrafiłam jeszcze ta ,,ten jedyny". Aktualnie posiadam szampon Timotei-delikatność 2 w 1 i jak narazie jestem z niego zadowolona(posiadam go 2 tyg)


WITAMINY:
Jem baardzo dużo owoców i warzyw i to też napewno wpływa na strukturę moich włosów + codzinnie jem tabletę Skrzypovita(ok15zł) napewno nie zaszkodzą,osobiście jestem z nich bardzo zadowolona
 

 









PODZIWIAM OSOBY KRÓRE MAJA AŻ TAK DŁUUUGAŚNE WŁOSY;))















2 komentarze: