środa, 4 lipca 2012

Mój pierwszy TAG

Wiem że jestem straszną sierotą,przez tak długi czas nie potrafiłam akceptować komentarzy,myślałam że nikt po prostu nie jest zainteresowany moim blogiem,a tu taka niespodzianka,teraz komentarze będą publikowane w ekspresowym tempie.
7 czerwca zostałam otagowana przez-kosmetycznefanaberie za co bardzo dziękuje!



Zasady TAGa Lubię TO!: 
  
1. Banerem jest wklejone zdjęcie. 
2. Napisz kto Cię otagował. 
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor. 
4. Otaguj kilka osób.





Co lubię:

-biegać ,jeździć na rowerze ,pływać
-zapach deszczu
-ciepłe dni,by spać w namiocie
-WAKACJE!!!
-spędzać czas w gronie przyjaciół 
-śmiać się z byle czego
-zapach moich perfum-zielona herbata
-wylegiwać się na plaży,najlepiej nad morzem
-spontaniczne decyzje,w moim przypadku zawsze się sprawdzają
-naturalne kosmetyki
-słychac muzyki,przyśpiewując co drugie słowo
-tańczyć i jeszcze raz tańczyć
-wiedzieć,że komuś na mnie zależy
-antyki(kiedyś musze wstawić zdjęcie mojego pokoju)
-słońce i gorąco,należe to wyjątkowych zmarźlaków
-jeść wszystko byle nie czekoladę i tłuste mięso
-mieć długie paznokcie
-widzieć że moja praca ma jakies rezultaty
-rodzinne obiady
-przerabiać i projektować ubrania (aktualnie krótkie spodenki)
-szkicować,teraz wzieło mnie na portrety
-umieć wybrnąć z każdej sytuacji
-obserwowac przystojnych siatkarzy na plaży
-mojego kochanego kotka,który pozostał bez imienia 
-wiedzieć że dobrze wyglądam
-występować publicznie,nie znam uczucia-trema
-grać na pianinie,gitarze
-oglądać zachód słońca
-spędzać aktywnie czas,stąd mała ilość notek
-mieć czysty pokój 
-czytać książki,jestem wyjątkowym molem,ale czytam tylko przed zaśnięciem,w dzień szkoda mi czasu





Taguję:


http://blogeve-evel.blogspot.com/

http://patiness.blogspot.com/

http://lady--e.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Dzieki wielkie za otagowanie ale juz na niego odpowiadalam :)

    OdpowiedzUsuń