piątek, 20 lipca 2012

Nowości

Tak więc na początek wszyscy zapewne jesteście zainteresowani moją wizyta w agencji modelek.Poszłam do niej pozytywnie nastawiona,agencja mieściła się w zwykłym bloku,a po moim notorycznym dzwonieniu nikt nie otwierał w jednym mieszkaniu miała się mieścić agencja modelek,biuro rachunkowe i coś jeszcze,nie wiem czy to jest jakiś pic na wodę czy po prostu agencja już nie istnieje,bo wiem że 3 lata temu jeszcze coś się działo,wróciłam w sumie trochę rozczarowana,teraz nie pozostaje mi nic innego jak dać sobie spokój lub zgłosić się do jakiejś agencji w większym mieście, myślę że po prostu porozsyłam zdjęcia online i będę czekała na odpowiedź,dałam sobie czas na wysłanie zgłoszeń do końca następnego tyg.

A teraz moje małe zakupki, jestem osobą bardzo oszczędną, nie kupuje 10 masek do włosów tylko zużywam jedną i poluje na drugą.
Joanna.Natura szampon z brzozą i łopianem do włosów przetłuszczających się (4zł)
Moje włosy nie należą do super przetłuszczających się myje je co 3/4dni,tego szamponu używałam dopiero raz na zmianę z drugim,kupiłam go przez zawartość brzozy oraz łopianu.Zapach ma obłędny jeśli ktoś lubi ziołowe aromaty,dobrze się pieni,pozostawia włosy  idealnie czyściutkie.Minusem jest to,iż osoby nie posiadające dobrej odżywki będą miały problem z rozczesaniem włosów.Ja osobiście tego uniknełam i dzisiaj mam ślicznie pachnące puszyste włoski,mam nadzieję że szybko mi nie oklapną.Zobaczymy jak się będą sprawować.

Woda brzozowa (5zł)
Kiedyś widziałam ja w co drugim sklepie,teraz miałam problem z jej zdobyciem.Z tym specyfikiem trzeba uważać w internecie pojawia się wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii.Użyłam jej dopiero raz i jak narazie nie zauważyłam niczego niepokojącego.Zapach to smród alkoholu który na szczęście szybko paruje,dzisiaj moje włosy są bardziej lśniące i puszyste nie wiem czy to po tej wodzie czy po zastosowaniu nowego szamponu.Buteleczka nie posiada dozownika i to jest duży problem,trzeba być bardzo uważnym.Mam nadzieje że ten kosmetyk pozytywnie mnie zaskoczy po dłuższym stosowaniu.

Elanda - Afronis - Afrodyta Adonis - płyn przeciwtrądzikowy (14zł)
Kupiłam go ze względu na wiele pozytywnych internetowych opinii,ma mojej twarzy już nie pojawiają się bolące grudkowate,krostki,tylko pojedyńcze pryszcze,które atakuje tym płynem kiedy tak naprawdę jeszcze nie zdążą się do końca pojawić.Trzeba uważać na okolicę oczu,gdyż specyfik zawiera alkohol.Używam go tylko punktowo,bo bardzo wysusza skórę i tak naprawdę jeśli ktoś stosuje na całą twarz to zauważy ogromną poprawę a następnie podwójny wysyp.
Składnik główny: tymol, mentol, rezorcyna, kwas borowy i alkohol etylowy. 
Działanie lecznicze: silnie odkażające, przeciwropne, przeciwłojotokowe, przeciwzapalne, odwaniające, złuszczające, rozgrzewające miejcowo, oczyszczające i wybielające. 

P1010843.JPG 
Szampon Timotei głęboki brąz (11zł)
Kiedyś go stosowałam i moje włoski nabrały wtedy ładnego kolorku,teraz ten szampon dostałam tylko w jednym sklepie,sprzedawcy tłumaczą wycofanie szamponów tym,że producent zmienia opakowania swoich produktów.Widziałam już kilka tych ,,nowych opakowań" wśród nich nie pojawił się szampon głęboki brąz,mam nadzieję,że nie został wycofany z produkcji.Nie dodałam dlaczego szampon przyciemnia włoski-przez zawartość henny oraz wyciągu z orzecha włoskiego.Bardzo dobrze się pieni,wystarczy tylko odrobina produktu,zapach też mi się bardzo podoba,ale to już osobista opinia każdego z użytkowników.Nie plącze włosów.




5 komentarzy:

  1. Widziałam już ten szampon w nowym opakowaniu także bez obaw - nie wycofali go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A z jakiego jesteś miasta?
    Może najpierw spróbuj "wysłąć się" to tych najbardziej znanych i najlepszych agencji w Polsce ;)
    tu zobacz: http://www.forum.promodels.pl/modeling-i-agencje-modelek/10193-jakie-sa-najlepsze-agencje-modelek-w-polsce.html#post180975

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, też jestem z Olsztyna :)
    Możesz powiedzieć gdzie kupiłaś liść orzecha włoskiego i korzeń łopianu?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi ci o zioła to w sklepie zielarskim na ulicy mazurskiej

    OdpowiedzUsuń