poniedziałek, 9 lipca 2012

Sposób na kręcone włosy i moja mgiełka

Jak już wspomniałam we wcześniejszych notkach nie używam suszarki prostownicy,ani niczego co może niszczyć moje włosy,dlatego szukałam innych rozwiązań by jakoś nadać kształtu moim włosom.Naturalnie wyglądają jak świeżo prostowane,a ja zawsze marzyłam o lokach i myślałam nawet o bardzo radykalnych sposobach-trwała,na szczęście jakoś odwiodłam się od tego sposobu.Teraz wiem ze trwała zapewne spaliłaby moje włosy.Następnie były próby szaleństwa z lokówką,jednak mój czas szykowana się gdziekolwiek jest bardzo ograniczony i moje końcówki były w tragicznym stanie porozdwajane puszące się i baardzo rzadziutkie istny koszmar.Szukając metod mniej inwazyjnych natrafiłam na wszystkim znane papiloty,jednak skręt średnio mi se podobał gdyż był bardzo mocny i za każdym razem musiałam włosy troszkę prostować wodą co w zimę było uciążliwe(sople lodu we włosach).Mój aktualny sposób jest dla osób leniwych lub nie mających za dużo czasu.

A więc:
Grzebień jest do rozdzielania włosów i rozczesania pasm włosów.

Rozdzielamy pasmo włosów,dodam że moje włosy dziele na 4 pasma a są w miarę grube.

Robimy ,,ślimaczka "

A potem koczka którego związujemy gumką lub wsuwką

I tak wyglądają moje włosy po.Fale o jakich zawsze marzyłam zdobyte.Dodam że ten sposób stosuje na noc,by moje włosy miały czas się zakręcić,a rano dokładnie je rozczesuje.Na zdjęciach moje włosy przybrały trochę dziwny kolor myślę że to od światła.

Ostatnio w moje ręce wpadł Vegosan
Skład

kora dębu25,0 g
koszyczek rumianku20,0 g
ziele rdestu ptasiego17,5 g
liść szałwi17,5 g
liść pokrzywy17,5 g
kwait nagietka2,5 g
Polecam dla osób męczących się z ciągłym podrażnieniem okolic intymnych,można tez stosować przy  w zapaleniu sromu, zapaleniu gruczołu przedsionkowego większego, marskości sromu, nadżerkach szyjki macicy, rzęsistkowicy, drożdżycy, pomocniczo przy zapaleniu przydatków,w moim przypadku nic nie sprawdziło się tak dobrze.Zawsze jestem za naturalnymi środkami.



Zmieszałam te dwa zioła by wzmocnić ale i również przyciemnić moje włoski.

Tutaj gotujące się i parujące,uwielbiam zapach ziół.

Częścią ziół polałam włosy,ale pomyślałam że fajnie byłoby zostawić sobie trochę i używać jak mgiełki,akurat znalazłam pustą butelkę z wygodnym dozownikiem.Mgiełkę stosuję tak naprawdę tydzień więc ciężko mi jest dużo powiedzieć,ale jak na razie jest dobrze,troszkę usztywnia włosy.

Uwielbiam takie słodkie lenistwo,na plaży mogę siedzieć całe wakacje oczywiście z filtrem,kocham te upały wtedy mam tak dużo energii.Mój brzuszek nie był wciągany,kiedy leże sam tworzy dolinę,a żebra i biodra robią za góry.
A wy jak spędzacie wakacje?.


A W NASTĘPNEJ NOTCE POJAWIĄ SIĘ UBRANIA KTÓRE SAMA PRZERABIAM I SZYJE

4 komentarze:

  1. spróbuje twojego sposoby,czy ślimaczki nie przeszkadzają w spaniu?bo chyba zrobię takie na dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest kwestia przyzwyczajenie 5min a efekt podobny jak przy papilotach

      Usuń
  2. Co to za paszczury na górze?

    OdpowiedzUsuń