sobota, 25 lutego 2012

Kolorowe włosy

Zauważyłam że moje rozjaśnione od słońca po wakacjach włosy mają jakieś kilkucentymetrowe odrosty,nie różnią się jakoś szczególnie ale ja przyglądająć się w lustrze włosom coś tam zauważam dlatego postanowiłam znaleźć coś naturalnego na przyciemnienie i postanowiłam odwiedzić sklepy zielarskie w Olsztynie.Narazie nie bd podawała adresów dopiero jak zaopatrzę się w jakieś kosmetyki to coś napisze.
I od jakiegoś czasu zastanawiam się czy nie zaszaleć troszkę z kolorowymi końcówkami lub pasemkami.Chyba na początek spróbuje z farbami jednorazowymi żeby potem nie rozpaczać przez kilka miesięcy.

A teraz kilka fotek z neta przedstawiające kolorowe włoski:
stuartmichael.jpg





Kolorowe włosy, czyli moda 2011

tumblr_lh8z4wcw5a1qem2aso1_500_large.jpg

 Napewno nie zdecyduje się na farbowanie całych włosów a końcówki to pofarbuje jedynie u fryzjera.Zastanawiam się nad niebieskim i fioletem ale zobaczymy co z tego wyniknie teraz muszę sobie poradzić z jaśniejszymi włosami naturalnym sposobem.Na kolorowe włosy zdecyduje się może dopiero za miesiąc,jeszcze zobaczymy jak to będzie.

8 komentarzy:

  1. jej te w warkoczu są piękne,ja mam czerwone pasemka ale teraz chcem kolor zmienić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam fryzjera który by się za takie coś zabrał,ale może źle szukałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog. Dużo ciekawych informacji. Podoba mi się. :)
    Tak. Sama robię i oczywiście można kupić. Tylko napisz czym byś była zainteresowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do koloru na włosach to miałam tylko odcienie czerwieni :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i świetne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło czyta się twojego bloga a włosy są mega :>

    Zapraszam do mnie :

    www.szafiarra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń