sobota, 11 lutego 2012

Konsultacja u ortodonty

Witajcie,moja konsultacja u ortodonty(100zł) jak najbardziej udana,odlew ząbków już zrobiony,teraz pozostało wykonać zdjęcie pantomograficzne ząbków ,wysłać na e-mail i zdecydować sie na aparat.Waham się pomiędzy metalowym(1600zł),a kosmetycznym(2200zł).Cena oczywiście też sie dla mnie liczy,ale nie moge się wyobrazić z metalem na zębach ,dlatego wszystko przemawia ku kosmetyce.
A wy macie jakieś doświadczenie jeśli chodzi o aparaty ortodontyczne ,bo ja jestem ,,zielona" jeśli chodzi o te sprawy,moja wiedza zaczyna i kończy się na tym co przeczytałam na forach internetowych.
Napewno dużym plusem jest to ze aparat bd nosiła najprawdopodobniej 1 rok,gdzyż moja wada nie jest taka duża jak sobie wyobrażałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz