wtorek, 7 lutego 2012

Początek

Wiecie co,zaczynam nowy rozdział w życiu.Taaak wszystko od początku.Notki będą pojawiały się przynajmniej raz na tydzień.Jutro zaliczam tylko polski a potem już z górki.Dziękuje osobom które zawsze we mnie wierzyły i wiedziały że sobie poradzę.Przepraszam Ewelinko że ciebie olewałam kiedy naprawdę mnie potrzebowałaś,przemawiał przeze mnie egoizm i ignorancja,ale ty się nie odwróciłaś,dlatego czas spędzony z tobą jest taki magiczny.W marcu oczywiście powtórka feryjnych weekendów,beztroskie noce tego mi było trzeba.
W czwartek ide do ortodonty zobaczymy co powiedzą na temat moich ząbków.Polecam panią Wiesławę Burek naprawdę świetna kobieta pocieszyła mnie mówiąc że aparat bd nosiła prawdopodobnie 1 rok,a potem uśmiech hollywood (mam nadzieję).
Co do pani z Epi centrum zdecydowanie nie polecam byłam 2 razy na mikrodermobrazji i zawsze czułam sie jak nieproszony gość,pani kosmetyczka jest miła jedynie dla klientek które przyjeżdżają drogimi wozami i kapią złotem.Teraz moim numerem 1 jest gabinet na Kętrzyńskiego(niedaleko szkoły muzycznej) jestem naprawdę zadowolona.
Przechodzę na dietę będę się starała jeść zdrowsze rzeczy zrezygnować ze słodyczy i zacznę ćwiczyć.
O kurcze dużo się tego zebrało,ale dam radę.
Ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz