sobota, 16 czerwca 2012

Recenzje - part I

Obiecałam że w weekend pojawią sie recenzje i nie mam zamiaru nikogo zawieść.Większość tych kosmetyków używana jest przeze mnie przez dosyć krótki czas(ok2 tyg) więc jeśli nagle po miesiącu wypadną mi włosy to napewno sie o tym dowiecie,ale jak narazie się trzymają.

Płyn odżywczy do włosów L102 (allegro4,50zł)
Płyn należy wcierać w owłosioną skórę głowy rano i wieczorem,kurację stosować msc,i powtarzać ją co 3-4msc.Odżywia skórę głowy i zapobiega wypadaniu włosów,dzięki zawartości witamin i substancji białkowych wpływa pobudzająco na cebulki włosów i przeciwdziała powstawaniu łupieżu.Od początku zastanawiało mnie czy nie bd miała jedynie tłustych włosów,z których po jednym dniu bez mycia będzie można wyciskać olej,jestem mile zaskoczona bo po dawce płynu moje włosy są jakby świeższe.Zapach też bardzo mi się przypodobał.Jedynym minusem to trudna dostępność,ale zawsze przecież jest allegro.

Puder dla dzieci babydream(rossmann 5zł)

Ten puder stosuje zamiast suchego szamponu.Zawiera on talk mineralny,olejek oliwowy i alantoinę,jest bez barwników i konserwantów więc w pełni bezpieczny i nie przesusza skóry głowy,stosuje go w sytuacjach awaryjnych,opakowanie jest małe i podręczne nie to jak w większości suchych szamponów,których również nie podobał mi się skład,zapach jest bardzo przyjemny,tylko trzeba uważać żeby z pudrem nie przesadzić,bo efekt siwych włosów murowany.

Olejek kokosowy bio (zielarski 13,5zł)
Do jego kupna zachęcił mnie pan w sklepie zielarskim z czego jestem bardzo zadowolona stosuje go na dwojaki sposób:
  • masować delikatnie olejek w skórę głowy oraz nałożyć go na całą długość włosów od cebulek aż po końce. Pozostawić na minimum 2 godziny, w celu osiągnięcia lepszego rezultatu zostawić na całą noc.
  • Umyć włosy naturalnym szamponem.
  • Olejek można także stosować bez spłukiwania, jednak w takim wypadku należy uważać, żeby nie przeciążać włosów. Najlepszym sposobem aplikacji jest wówczas wtarcie paru kropli w końcówki.

 Dodam że olejek jest bio jak widać więc wcieram go również w suche łokcie i na twarz(nie wysyfiło mnie).Ma on właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybiczne.W przpadknu chorób skóry-łuszczycy,zapalenia łagodzi objawy.Dodatkowo chroni przed promieniowaniem UV-można go stosować jako filtr przeciwsłoneczny.Jest również w stanie zastąpić mleczko kosmetyczne,bez obaw stosować go do zmywania makijażu twarzy i oczy.Jest baardzo wydajny i długo mi jeszcze posłuży.

Naturalny olejek z korzenia łopianu(zielarski 25.80)
               NATURALNY OLEJ Z KORZENIA ŁOPIANU (ŁOPIANOWY), 100 ml -WYPADANIE WŁOSÓW, ŁYSIENIE
Dużo się teraz mówi o rosyjskich kosmetykach,dlatego zainteresował mnie ten olejek.Wykazuje on działanie antybakteryjne,przeciwzapalne,odżywcze i regenerujące.Likwiduje łupież,suchość swędzenie skóry,zapobiega rozdwajaniu się włosów.Jest przeznaczony do włosów wypadających w celu wzmocnienia cebulek włosowych,moje włosy nie wypadają,chcę je jedynie wzmocnić.W zestawie jest dozownik więc nie rozlewany olejku wszędzie tylko nie na włosy.Trzeba mieć dużo cierpliwość i trzymać go 2-3godz.owinięte folią i ręcznikiem,można też sobie dopomagać suszarką.Kuracja profilaktyczna 1-2 razy w tyg. przez 2 msc.Intensywna kuracja-codziennie w ciągu 3 tyg.Dodam jeszcze że olejek nie zawiera alkoholu i nie powoduje przesuszenia.Dostępny w sklepach zielarskich i przez internet.

Green pharmacy olejek łopianowy z czerwoną papryką

Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z ekstraktem z czerwonej papryki,sprawdzony preparat o właściwościach wzmacniających i pobudzających wzrost włosów.Włosy po regularnym stosowaniu stają się gęstsze i mocniejsze oraz dobrze się rozczesują.Olejek wcieramy w skórę głowy i trzymamy ok.30min,najlepiej jest go delikatnie podgrzać.Stosować 1-2 razy w tyg.Strasznie uważać na oczy ja ofiara losu już sobie wlałam troszkę do prawego oka,niestety.Jeśli chodzi o zapach jest ona praktycznie niewyczuwalny.Wiąże z tym olejkiem duże nadzieje i jak narazie się nie zawiodłam.

Niedługo part II recenzji;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz