czwartek, 14 czerwca 2012

Włosy-moje kosmetyki

Na serio serio wciągneło mnie pedantyczne dbanie o włosy,no dobra może trochę przesadziłam.Pokarzę wszystkie moje kosmetyki jakie używam,by jakoś doprowadzić do normalnego stanu.Niestety jak wspomniałam we wcześniejszych notkach nie obyło się bez farbowania,w tym celu udałam się do fryzjera by ten dobrał kolor włosów do moich odrostów.Jestem zadowolona bo udało się osiągnąć ten efekt włosy jaką kilka jaśniejszych refleksów tak jak chciałam więc nie wyglądają sztucznie.
Oto moje włosy przed i po jak dla mnie ogromna różnica





Tutaj moje kosmetyki jakimi obkupiłam się w tym miesiącu.
Niestety nie mam czasu napisać dziś recenzji,ale obiecuje że na weekend juz się pojawi.
Na zdjęciu znajdują się:
-Płyn odżywczy do włosów L102 (allegro4,50zł)
-Anti age hand mask-jagodowa (salon fryzjerski Lovely Look 35zł)
-Green pharmacy olejek łopianowy z czerwoną papryką (allegro7zł)
-Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym (apteka5zł)
-Puder dla dzieci (rossmann 5zł)
-Olejek kokosowy bio (zielarski 13,5zł)
-Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący (rossmann 6zł)
-Pantene pro v aqua light (rossmann 10zł)
-Creme voeding (Natura 8zł)
-Liść orzecha włoskiego (2,5zł)
-Korzeń łopianu (2,5zł)

RECENZJA JUŻ W WEEKEND!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz