niedziela, 3 czerwca 2012

Zniszczone,suche,wypadające

Tak to moje włosy,w sumie to naprawdę do końca nie wiem jak mogły aż ,,tak nisko upaść"przez 4 miesiące,dodam że wogóle ich nie korzystam z suszarki,prostownicy i tego typu wynalazków,wszystko zwalam na te nieszczęsne antybiotyki o czym pisałam we wcześniejszej notce,bo inaczej nie umiem tego wytłumaczyć tutaj na zdjęciu widać moje aktualne włosy na zdjęciu jest dużo bardziej widoczny kontrast moich odrostów niż w rzeczywistości,efekt jaśniejszych włosów uzyskałam myjąc włosy szamponem rumiankowym,


 
oraz używając kosmetyków z tej serii,co było jednym z moich ogromnych błędów.Na początek włosy miały ładny kolor,jednak z czasem stały się rudawe,w słońcu wpadające z czerwień,teraz chcem wzmocnić moje włoski,ale już wiem że bez koloryzacji się nie obędzie,gdyby moje włoski rosły szybciej zapewne miałabym modne jaśniejsze końcówki,ale niestety.
Spędziłam pół dnia śledząc inne blogi i czytając wypowiedzi na temat miliona kosmetyków,z czego tylko kilka mnie tak naprawdę zainteresowało.Od poczatku wiedziałam że bez witamin sie nie obejdzie dlatego ruszyłam do apteki po:

Skrzypovita 40+ włosy, skóra, paznokcie x 42 tabletki
Miałam kupić inne tabletki z podobnym składem ale udało mi się natrafić na Skrzypovite opakowanie na 2 msc za 14zł,byłam mile zaskoczona.Skład:
SKŁAD:
1 tabl. zawiera:

Witamina C - 60mg
Kwas pantotenowy - 6mg
Witamina B6 - 2mg
Ryboflawina - 1,6mg
Tiamina - 1,4mg
Witamina A - 800 mikrogram
Biotyna - 150mikrogram
Cynk - 7,5mg
Ekstrakt ze skrzypu polnego - 50mg
Ekstrakt z ziela pokrzywy - 20mg
PABA - 20mg
L-metionina - 10mg


Calcium pantothenicum 7zł kiedyś je brałam i moje włosy naprawdę szybko rosły i ta cena też jest zachęcająca,ja biorę 3 tabletki dziennie,pomaga on na wypadanie włosów oraz na ich przyrost,za miesiąc napewno napisze ile cm ich przybyło,dodatkowo regeneruje skóre bo jest polecany w różnych problemach dermatologicznych i zwmacnia paznokcie.Jest wiele opini na temat tego leku pozytywnych jak i negatywnych ,co do tranu to ogólnie wpływa korzystnie na cały organizm.

Ale samo łykanie tabletek napewno nie wystarczy dlatego zamówiłam sobie:

W internecie nie ma za dużo opinii na temat tego oto olejku jednak poleciła mi go zaufana osoba,czekam na niego z niecierpliwością ,gdyż w moim mieście jest on niedostępny.


Używała go moja mama i jest przyrost włosów był naprawdę imponujący.Należy wcierać go 2 razy dziennie    przez 30dni,kuracje powtarzać co 3 miesiące

Nafte pamiętaj jeszcze z czasów przedszkola kiedy to miałam pióra na głowie,po jej regularnym stosowaniu moje włosy nabrały baaardzo się zagęściły i szybciutko rosły.
Po użyciu nafty z olejem rycynowy, nawet po jednorazowej aplikacji, włosy staną się wyraźnie odżywione, cechować je będzie zdrowy wygląd – będą lśniące i sprężyste, zniknie problem z rozczesywaniem, a także nie będą się elektryzować.
Stosuje ją na 2 sposoby:
-wcieranie na 19min przed umyciem
-maska 1 zółtko oliwa z oliwek+nafta 30 min przed umyciem

Na dzisiaj kończę moją super długa notkę bo muszę zostawić coś na następny raz!;)

1 komentarz: