wtorek, 19 czerwca 2012

Recenzje-part II

Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący


Zainteresowała mnie zawartość miodu i protein mlecznych.Na jakiś czas zniknął ze sklepowych półek po czym pojawił się w nowym opakowaniu.Nakładam go głównie na końcówki kilka razy użyłam go jako maskę do włosów     zbyt duża jego ilość może obciążać włosy,polecam dla leniuszków którym nie chce się spłukiwać włosów.Zapach jest delikatny mleczny,przy używaniu samego balsamu zauważyłam że moje włosy były bardzo mięciutkie.Stosuje go po każdym myciu na wilgotne włosy.

Pantene pro v aqua light

Tą odżywkę dostałam od koleżanki która miała uczulenie na jakiś ze składników.Nie mam cienkich włosów,więc nie wiem jaki będzie na nich efekt.Włosy są delikatne miękkie i łatwo cię rozczesują,to muszę przyznać,nie zauważyłam jakiejś spektakularnej dodatkowej objętości ,,baloników powietrza" jak to było w reklamie,używałam jej głównie w wakacje kiedy nie było czasu na maski i odżywki,jedyne co mi sie nie podoba w tej odżywce to zawartość silikonu z którego staram się zrezygnować.

Creme voeding


Tą odżywkę zakupiła moja mama i kilka razy jej ją podkradłam,zauważyłam że moje włosy po jej używaniu bardziej odbijają się od skóry głowy i nie wyglądam jak by mi ktoś wylał wiadro wody na głowę.W składzie pojawia się alkohol,ale stosuje ją na tyle długo by powiedzieć że nie działa szkodliwie na moje włosy (oczywiście chodzi mi jedynie o ta odżywkę) zapach przypomina mi płyn do prania.Moje włosy są mocniejsze,nie zawiera silikonów i cena jest bardzo korzystna 500ml-7zł.Aktualnie stosuje ją głównie do osiągnięcia większej objętości.

Anti age hand mask-jagodowa

Nie posiadam jej zdjęcia na którym jest solo,ale we wcześniejszej notce możecie ujrzeć ją w całej okazałości.Używam jej po każdym myciu i trzymam 15min po czym spłukuje.Ma nieziemski zapach który utrzymuje się do następnego mycia.Bardzo dobrze nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie.Bałam się że może obciążać włosy ale po każdym jej użyciu stosuje -Creme voeding(wyżej) który dodaje objętości.Przyznam że używam jej dopiero od 2 tyg.,ale jak dotychczas to jestem z niej zadowolona.

Liść orzecha włoskiego,Korzeń łopianu 

Orzech włoski słynie ze swoich właściwości przyciemniających włosy,a korzeń łopianu z ich wzmacniania,dlatego zrobiłam z nich płukankę,którą staram się używać po każdym myciu,ale przyznam szczerze że nie zawsze mam to zaparcie i siły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz